Post by wasimormeri on Feb 16, 2022 3:31:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code geld verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Ze zeggen dat ik hem moet update maar als ik er ben dan staat er alleen verwijderen en openen
Ik moet alle ander apps hier voor vewijderen 😡😡😡😡
Bro pis-ontwikkelaars, je wilt gewoon 5-sterrenrecensies, maar je kunt je games toen niet eens repareren, ik bedoel dat het 4 of 5 sterren zou kunnen krijgen, maar nu zijn het meestal 1 of 3 sterren, sommige zijn duidelijk betaald om 5 sterren te geven, andere kun je niet betalen en win elk gevecht of verlies en verspil gewoon al je geld dit spel is prullenbak het was de beste app OOIT het beste wat ik bedoel ik speelde vroeger 20 uur per dag nu is het maar 30 meter of minder ik bedoel wat heeft het voor zin als je wil je het spel zo verpesten, geef dan iedereen hacks, repareer het devs!
Pixel Gun 3D - Battle Royale Mod: 100 ٪ تعمل على 5446 الأجهزة, صوت بواسطة 50, طورت بواسطة Pixel Gun 3d, endless ammo..
het is echt vervelend dit spel als ik hem ga opstarten staar er telkens je beeld staat op frozen heel de tijd😠
Pixel gun 3d is een leuk spel en mijn vrienden vertelden me vroeger op de middelbare school dat ik dit spel moest uitproberen toen ik het voor het eerst kende. Toen ik dit spel voor het eerst in de vroege stadia bekeek, merkte ik de updates op die door de jaren heen zijn veranderd en het feit dat je te maken krijgt met bepaalde glitches die optreden en die optreden tijdens campagnes of in gevechten. Dus dit spel heeft veel variatie, het heeft veel spelmodi en geeft veel aan mensen. De campagne is moeilijk en ik wist niet dat ik wapens moest upgraden
superleuk spel en het blijft ook leuk
The realest Battle Royale on your phone! ... PIXEL'S UNKNOWN BATTLE GROUND - Gameplay Walkthrough Part 1 (iOS Android) ... Pixel Gun 3D - Battle Royale.
Ik wil alle tools gebruiken
Ik stopte zoals 5 maanden geleden besloot om het opnieuw te downloaden en te spelen om te zien wat er nieuw en niet zo veel is. Fps is nog steeds rotzooi op low-end apparaten zoals de mijne, de op weps heersen nog steeds over de straat, vooral in duels en ik haat het, omdat duels de enige gamemode is die ik echt met decebt fps kan spelen en ik word echt opgelicht door spammers en oplichters heeft verbeteringen en wapenbalans nodig :/ ik hoop dat ontwikkelaars dit geweldige spel repareren, of wat het vroeger was :/
Ik heb het spel net geopend en het crasht. Ik ben een paar dagen gestopt met spelen en ik kom terug en ik kan het spel niet eens spelen. Los dit op
Gratis Pixel Gun 3D: FPS Shooter Battle Royale alternatieven en ...
Haha
episch
Heeft potentieel, maar matchmaking is een absolute grap. Als nieuwe speler word je gematcht tegen volledig uitgeruste mensen, geen kans in welk spel dan ook.
Waarom laat dit spel me steeds crashen. Ik heb goede wifi. Verbonden met Google Play en het blijft me crashen. WAAROM?
Battle of the Immortals is een actie-avontuur, massaal multiplayer online role-playing en ... prachtig gemaakte 3D-graphics en verschillende verlichting .
Het is wel een leuk spel maar hij kan nie updaten.
Deze spellen zijn geweldig, je zou het moeten spelen, ik speel het elke dag en ontvang de gratis beloningen
Goed spel!!!! mijn gebruiker is: ik ben een anime-fan
Idk wat te zeggen... Het spel is niet meer hetzelfde Ik krijg amper genoeg munten om mijn wapens te updaten edelstenen waren niet eens een ding tot 2014 (denk ik) Ik herinner me dat ik als kind dit spel veel speelde ik vroeger krijg veel munten tot 2020 ze veranderen veel, maar ik denk niet dat het meer leuk is voor mij, ik wil gewoon het oude pixelpistool terug.
6 jaar spelen vind het geweldig, maar verwijder de cringey battle royale-modus of voeg first person toe
Repareer het, ik kan niet updaten
Jullie game sukt ik heb geld aan uitgegeven en krijg mijn account zelfs niet meer terug Sukkers😡😠
Ik kreeg nogal een probleem in het spel, eerst de campagne toen ik het offline speelde, het was in het begin prima, maar plotseling loggen wat resulteerde in het verpesten van mijn ervaring in het offline spel. Ten tweede zijn mijn vijanden zo sterk dat er maar één of twee schoten nodig zijn om vermoord me vanwege niet-overeenkomende, repareer deze bugs, ik geef 5 sterren
Dit is een van de slechtste pay-to-win-games die ik ooit heb gespeeld, veel problemen, bugs en natuurlijk p2w-spelers, de pvp heeft ook de slechtste balancerende spelers als midgame. toen ik eenmaal tegen een speler van niveau 64 was, was ik pas niveau 20, ik voeg 1 ster toe vanwege de verhaalmodus, corrigeer je saldo op pvp
het is een leuk spel maar het is vervelend dat je na verloop van tijd je wapen moet upgraden anders richt het weinig schade aan voor de rest een gaaf spel
Het is echt een goed en leuk spel. Voeg grafische instellingen toe. Ik speel op een low-end apparaat, dus het zou echt helpen. Leg ook de hemeleilanden en de kaart van pourkor city 3018 terug, dat waren mijn favoriete kaarten.
Ik hou hier echt van
Wat is er met dit spel gebeurd? Wat vroeger een leuke shooter was om onderweg en thuis te spelen, is onderworpen aan een EA-probleem. Talloze advertenties, vreselijke verkopen die meer afzetterij zijn dan een hulpmiddel, p2w-functies. Het duurt een eeuwigheid om valuta te krijgen. In feite mensen dwingen om geld aan dit spel uit te geven, zodat ze een kans hebben om te vechten. 100 muntmalen voelt alsof ik 500 zou moeten hebben voor al het werk. En ik kan nog steeds niets kopen. In vergelijking met 2017 is deze game een grote teleurstelling vanaf waar het begon😔.
Naar p2p
Het spel wordt steeds beter zoals het vroeger was, maar het is nog steeds behoorlijk P2W. Soms gooit het bij het opstarten een paar in-app-aankopen, wat daar wel veel over laat zien. Bijna elk recent item heeft de classificatie Legendarisch of Mythisch, bijna geen enkel item onder die twee komt uit, de meeste items zijn behoorlijk onevenwichtig, meldingen worden HEEL vervelend, vooral als het al een tijdje niet is opgestart. Het vereist ook gigabytes aan ruimte.
Pixel Gun 3D - Battle Royale Hành động bmoe
De games crashten en andere dingen zijn verholpen, maar de update maakte alles erger. Het menu is nu een voor de hand liggende kopie van vechtsterren en is nu ook erg verwarrend om te gebruiken.
Kankergame, download dit niet, als ik een match start is er maar 1% kans dat ik de match ook kan spelen, 25% kans dat de game crasht bij het zoeken naar een match, 25% kans dat de game tijdens de match crasht en 24% kans dat alle obstakels onzichtbaar zijn. Deze game is alleen gemaakt voor gsm's die minder dan een week oud zijn. Dus als je geen kanker op je gsm wilt, download deze kankergame niet. Na het herinstaleren: nu crasht de game als ik mijn scherm aanraak.
Ik ben nieuw ik weet het spel voor 3 maanden
Moet ook op de Nintendo Switch staan
Telkens als ik de app open zegt die van pixel gun 3d is gestopt?
Ik vond de on-game leuk, maar elke update wordt erger, de Battle Royal is rotzooi en de game heeft veel glitches
Je kan niet op nieuw beginninen
Ik vind het spel leuk, maar tijdens een overval vertrok mijn team, maar ik kwam bij de baas in de magische vallei-inval en ik kreeg de baas op 1/ toen werd hij onzichtbaar en in tegenstelling tot spelers die onzichtbaar worden, wordt de baas onoverwinnelijk en de tijd raakte persoonlijk op Ik denk dat als je teamleden vertrekken, ze de hp en schade van vijanden moeten verminderen of andere spelers in de rij aan je kamer moeten toevoegen
Ik hield van dit spel als kind, maar het lukt niet om het meer dan 76% te laden
KingGodCastle Strategi brc
Goed spel, maar het is gewoon veel laggy om ik haat het, ik kan niet eens op tijd respawnen, dus verwijder de achterstand veel te veel
Ik geniet van het spel en heb veel moeite in het spel gestoken, maar de trofeeën zijn te streng, zodat je geen trofeeën verliest als je een wedstrijd verlaat. Ook als je een gevecht aan het doen bent, zorg er dan voor dat je speelt met mensen rond jouw niveau. Stel dat je niveau 41 bent, ga naar waar je speelt met niveau 40-49 mensen
Pixel Gun 3D - Battle Royale Hành động bmoe
Voor de spelmodus Champaign the level jumpbox, soms zal het mijn checkpoint niet redden en moet ik heel ver weg opnieuw beginnen.
Het was echt een topgame en super leuk maar je moet het vaak updaten en je moet er veel mb aan verspillen. Ook is de gemeenschap giftig. Ik kan het spel niet meer spelen vanwege de hoeveelheid updates